Povratna informacija

 

Podajanje povratnih informacij vodjem, sodelavcem, partnerju, prijatelju/ici ali drugi osebi in prav tako na drugi strani sprejemanje le-teh je veščina, ki se jo lahko nauči prav vsak. Da bi preprečili konflikte in se soočili s strahom, kako povedati sodelavcem, da nekaj, kar počnejo, ne počnejo na pravi ali želeni način, in pri tem ohraniti dober odnos, je veščina. Na uspešnost podjetja pa precej vpliva prav kultura podajanja povratnih informacij, saj so te ene izmed osnovnih elementov v organizaciji, ki povezujejo organizacijske cilje s kontinuiteto, ustvarjajo zaupanje med zaposlenimi in vodji ter med zaposlenimi in usmerjajo posameznikovo motivacijo ter njegovo inovativnost in ustvarjalnost.

 

Na treningu tako spoznavamo ozadje in podzavestne vzorce, ki vplivajo na kvaliteto razvoja te veščine. Spoznavamo komunikacijske strategije opazovanje, povzemanje, parafraziranje in preverjanja razumevanja in njihovo uporabo v praktičnem vidiku ter se poglobimo v psihološko ozadje našega razvoja prisotnosti, kjer postavljamo pomembno mesto refleksivni praksi.

Znati povedati, da boste lažje slišani ter postavljati prava vprašanja, da boste lažje razumeli, je lahko vaša konkurenčna prednost. Kajti komunikacija je izmenjava informacij. Ko znamo res slišati, odgovoriti in razširiti razumevanje na pravi način.

 

Vsebina

V prvem delu, kot temelj za nadaljnje delo, skozi refleksijo predelamo konkretne izzive s katerimi se srečujejo udeleženci in so vezane na temo. To predstavlja praktično izhodišče za naše nadaljnje delo.

  • Spoznali kaj je učinkovita povratna informacija in zakaj je tako pomembna.
  • Ozaveščali omejitve ter ovire za bolj odprto komunikacijo s pomočjo Joharijevo okno in uporabe modela integralne perspektive.
  • Moje slepe pege vs. tvoje slepe pege
  • Kako poslušamo, kaj slišimo, ali to tudi razumemo.
  • Koraki za fokusirano poslušanje in ovire pri poslušanju.
  • Moč besed – parafraziranje, zrcaljenje validacija, povzemanje, objektivacija.
  • Moč za besedami po metodologiji PNG.
  • Fokus. Kaj motivira mojega sogovornika.
  • Moč pravih vprašanj. Učinkovito zastavljanje vprašanj.
  • Načini in metode podajanja & sprejemanja povratne informacije.
  • Kako upravljati s povratno informacjo.
  • Nasveti in recepti in na kaj nikoli ne smemo pozabiti  - refleksija na vse konkretne izzive s katerimi se srečujejo udeleženci.

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoje trenutne vzorce v komunikaciji, svoje omejitve in svoje močne strani.

Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči.

Kako sprejeti in dati povratno informacijo.

Spoznali in razumeli boste, zakaj potrebujemo povratno informacijo in kako jo podati. 

Kako podati kritiko, da ne uničimo dobrega odnosa s sogovornikom.

Naučili se boste opazovanja, poslušanja in pridobili boste znanja in orodja za podajanje povratne informacije na pravi in predvsem sproščen način.

Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje«.

 

PREBERI ČLANEK MOŠKO ŽENSKI PRINCIP  in UMETNOST POSLUŠANJA in ZAHTEVNI SOGOVORNIKI

 

Učna metoda

  • Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).
  • Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.
  • Z uporabo različnih motivacijskih in komunikacijskih tehnik ter timskim coachingom bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način delovanja (komuniciranja), ki povzroča določena vedenje.
  • Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja (razmišljanje, čustvovanje, energija, miselna naravnanost) jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev.
  • Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.
  • Treniramo, vadimo in simuliramo različne poslovne in komunikacijske situacije. Uporabljamo sistemske organizacijske konstelacije, ki so odlično orodje vpogleda sistemov, ki delujejo na nas (tim in organizacijo) in polja, ki nas obkroža. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost udeležencev.
  • Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse  vaje posnamemo, takoj analiziramo in reflektiramo (diskretno) po metodi prej - potem. Povratna informacija je vedno usmerjena v izboljšave. Gradimo na vaših prednostih. Zmanjšujemo vaše omejitve, vse z namenom samozavestnega in odločnega nastopanja.
  • Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, poglobljeno in transformativno. Ponuja tudi celovit sistemski pogled, kar prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti. Da prižgete svoj ogenj govorca.

 

Prednost

  • Delo v majhni skupini,
  • individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje,
  • takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek,

Vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, odprava motečih in nezavednih vedenj posameznika z uporabo različnih tehnik/metod, analiza poustvarjenih situacij in ustvarjanje novega vedenja, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening »osvobodi« osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Oblike

Individualni, skupinski, po dogovoru. 

Povpraševanje
Prepišite besedilo iz slike v polje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih