Povratna informacija

 

Da bi preprečili konflikte in se soočili s strahom, kako povedati sodelavcem, da nekaj, kar počnejo, ne počnejo na pravi ali želeni način, in pri tem ohraniti dober odnos, je veščina, ki se jo lahko hitro naučimo. Prav tako je veščina takšno pozitivno kritiko sprejeti. Na uspešnost podjetja pa precej vpliva prav kultura podajanja povratnih informacij, saj so te ene izmed osnovnih elementov v organizaciji, ki povezujejo organizacijske cilje s kontinuiteto, ustvarjajo zaupanje med zaposlenimi in vodji ter med zaposlenimi in usmerjajo posameznikovo motivacijo ter njegovo inovativnost in ustvarjalnost.

 

Vsebina

Podajanje povratnih informacij vodjem, sodelavcem, partnerju, prijatelju/ici ali drugi osebi in prav tako na drugi strani sprejemanje povratnih informacij je veščina, ki se jo lahko vsak nauči. Znati povedati, da boste lažje slišani ter postavljati prava vprašanja, da boste lažje razumeli, je lahko vaša konkurenčna prednost. Kajti komunikacija je izmenjava informacij. Ko znamo res slišati, odgovoriti in razširiti razumevanje na pravi način.

 

V prvem delu, kot temelj za nadaljnje delo, skozi refleksijo predelamo konkretne izzive s katerimi se srečujejo udeleženci in so vezane na temo. To predstavlja praktično izhodišče za naše nadaljnje delo.

  • Kaj je povratna informacija in zakaj je tako pomembna?
  • Načini in metode podajanja & sprejemanja povratne informacije.
  • Napredne komunikacijske veščine in novi pristopi za učinkovitost komunikacije.
  • Preokvirjanje negativnih misli v bolj pozitivne.
  • Moč pravih vprašanj. Učinkovito zastavljanje vprašanj.
  • Katera so prava vprašanja, močna vprašanja, ki odpirajo prostor.
  • Katerim vprašanjem se je bolje izogniti.
  • Kako upravljati s povratno informacjo.
  • Ravnanje z odporom, nepravimi vprašanji, provokativnimi izjavami
  • Nasveti in recepti in na kaj nikoli ne smemo pozabiti  - refleksija na vse konkretne izzive s katerimi se srečujejo udeleženci.

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoje trenutne vzorce v komunikaciji, svoje omejitve in svoje močne strani. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči. Kako sprejeti in dati povratno informacijo.

Spoznali in razumeli boste, zakaj potrebujemo povratno informacijo in kako jo podati, kako podati kritiko, da ne uničimo dobrega odnosa s sogovornikom. Naučili se boste opazovanja, poslušanja in pridobili boste znanja in orodja za podajanje povratne informacije ali kritike na pravi in predvsem sproščen način. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje«.

 

Prednost:

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratne informacija in usmerjenost v vaš napredek, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.

Povpraševanje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih