Aktivno poslušanje

 

Podajanje povratnih informacij vodjem, sodelavcem, partnerju, prijatelju/ici ali drugi osebi in prav tako na drugi strani sprejemanje le-teh je veščina, ki se jo lahko nauči prav vsak. Znati poslušati, slišati in celo razumeti je odličnost v komunikaciji. Znati slišati za besedami pa odpira sposobnost slišati celostno.

 

  • Kako poslušamo, kaj slišimo, ali to tudi razumemo.
  • Nivoji poslušanja – načini poslušanja – moj potencial.
  • Kaj sploh je aktivno poslušanje in kako postati dober poslušalec.
  • Koraki aktivnega poslušanja.
  • Aktivno poslušanje in ovire pri poslušanju.
  • Globalno poslušanje. Kako brez ovir?
  • Moč besed – parafraziranje, zrcaljenje validacija, povzemanje, objektivacija.
  • Moč za besedami.
  • Fokus. Kaj motivira mojega sogovornika?
  • Kako prilagodim svoje poslušanje v komunikaciji z različnimi profili.
  • Aktivno opazovanje in aktivno zaznavanje.
  • Ženski vs. moški princip v poslušanju in komunikaciji.
  • Refleksija konkretnih izzivov s katerimi se srečujejo udeleženci, ki jih zapišejo v svoj delovni zvezek

 

Prednost

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, odpravi moteče in nezavedno vedenje posameznika z uporabo različnih tehnik/metod, analiza poustvarjenih situacij in ustvarjanje novega vedenja, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening »osvobodi« osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke in posledično rezultate.

 

Oblike

individualni, skupinski, po dogovoru

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih